قوانین سایت بارآن مارکت :
چنانچه بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شده اید و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا دارید:
- ابتدا میبایست درخواست خود را به واحد پشتیبانی بارآن مارکت اطلاع دهید.
- اگر در هنگام تحویل از کالاهای دریافتی خود ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید.
- پس از تایید نهایی توسط کارشناسان مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، کالای مذکور مرجوع خواهد شد.
به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر ، قرار داد !
- موارد مربوط به سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته بندی ، اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن کالا چک شود و سپس کد سفارش به مامور ارسال کالا تحویل داده شود.
- در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی حداکثر 24 ساعت پس از تحویل سفارش به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.
- بسته بندی کالا در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد.
- کالاهای یخچالی و فاسد شدنی که دارای دوره مصرف کوتاهی هستند محدودیت تاریخ نیز در شرایط قابل فروش بودن موثر است.
- در خصوص کالاهایی مانند گوشت و مرغ برچسب روی کالا نیز باید حتما وجود داشته باشد.
- برنج های خارجی امکان مرجوعی ندارند.
- در خصوص کالاهای آرایشی و بهداشتی بالاخص کالاهای مراقبت پوست و مو حتما قبل از خرید نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید. این کالاها با توجه به ماهیت بهداشتی قابلیت مرجوعی ندارند.
- اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده شرکت را داشته باشد.
- برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.
مراحل مرجوع نمودن کالا
- ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی
- تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
- تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان بارآن مارکت و بازگشت به فروشگاه
- بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان بارآن مارکت با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
- در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری در بارآن مارکت باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای چهارشنبه وجه برای مشتری واریز می گردد
[df-form]